Ενημέρωση

Μέσα από την σελίδα αυτή μπορείτε να ενημερωθείτε για ουρολογικές και ανδρολογικές παθήσεις και συμπτώματα.

Ο ιατρός αρθρογραφεί για διάφορες σελίδες μεταξύ των οποίων iatropedia.gr , corfuland.gr , medtips.gr , isk.gr κ.α.

tmpEF78-large Γυναίκες και ουρολοίμωξη

Με τον όρο ουρολοίμωξη εννοούμε την προσβολή του ουροποιητικού συστήματος (νεφροί , ουροδόχος κύστη, ουρήθρα και προστάτης για τους άντρες) απο μικρόβιο.Αφού αναπτυχθεί το μικρόβιο προκαλεί συμπτώματα όπως καύσο κατά την ούρηση , συχνουρία και επιτακτικότητα (η έντονη αίσθηση ανάγκης προς ούρηση). Αυτά είναι και τα πιο συχνά συμπτώματα της κυστίτιδος που προσβάλει ως επί το πλείστον τις γυναίκες…

erectile-dysfunction-depressed-sexual-stress-largeΣτυτική δυσλειτουργία

Ένας στους δέκα Έλληνες κάθε ηλικίας αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε μικρό ή μεγάλο βαθμό να κρατήσουν ψηλά τη …σημαία τους. Η στυτική δυσλειτουργία είναι μια πάθηση με σημαντική επίπτωση στην ποιότητα ζωής των ασθενών, των συντρόφων αλλά και των οικογενειών τους.

Ποιες είναι οι αιτίες για την εμφάνιση αυτού του φαινομένου; Πότε πρέπει να απευθυνθείτε στο γιατρό σας; Υπάρχει θεραπεία;
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Φίμωση σε παιδάκιαΠότε το παιδί έχει φίμωση;

Έντονη ανησυχία προκαλεί στους γονείς το βασανιστικό ερώτημα μήπως το αγοράκι τους έχει φίμωση.
Πότε όμως πρέπει να κινητοποιούνται οι γονείς και να καταφεύγουν στον ειδικό γιατρό; Τι είναι η φίμωση; Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί;

υπογονιμότηταΥπογονιμότητα

Υπογονιμότητα είναι η ανικανότητα ενός σεξουαλικά ενεργού ζεύγους να επιτύχει εγκυμοσύνη στη διάρκεια ενός έτους ελεύθερων σεξουαλικών επαφών.
Διαχωρίζεται σε πρωτοπαθή (δίχως ιστορικό εγκυμοσύνης) και δευτεροπαθή υπογονιμότητα (όταν υπάρχει ιστορικό προηγούμενης εγκυμοσύνης).
Η διάγνωση και θεραπεία-αντιμετώπιση αφορά βεβαίως και τους δύο συντρόφους επομένως το ζευγάρι θα πρέπει να απευθυνθεί τόσο σε Ανδρολόγο όσο και σε Γυναικολόγο.

καρκίνος προστάτηΚαρκίνος του προστάτη

Ένας στους επτά άντρες θα εμφανίσει καρκίνο του προστάτη σε κάποια στιγμή της ζωής του. Ωστόσο αν και η νόσος η οποία αποτελεί την δεύτερη αιτία θανάτου μετά τον καρκίνο του πνεύμονα διαγνωσθεί έγκαιρα, έχει μεγάλες πιθανότητες ίασης. Για το λόγο αυτό θα πρέπει όλοι οι άνδρες από την ηλικία των 50 ετών και άνω να επισκέπτονται μία φορά το χρόνο τον ουρολόγο τους για εξέταση.

κιρσοκήληΚιρσοκήλη

Αν και συνήθως δεν δίνει συμπτώματα, η κιρσοκήλη ”χτυπά” δυο στους δέκα Έλληνες.
Τις περισσότερες φορές αναπτύσσεται συνήθως σε νεαρή ηλικία (15 έως 25 ετών) και τις περισσότερες φορές γίνεται αντιληπτή πολύ αργότερα, έπειτα από εξετάσεις για υπογονιμότητα και κυρίως ύστερα από σπερμοδιάγραμμα, το οποίο δείχνει πολύ μειωμένο αριθμό σπερματοζωαρίων.

διαβάστε τη συνέχεια εδώ

ουρολογικές παθήσεις σε αγοράκια Ουρολογικές παθήσεις σε αγοράκια

καρκίνος όρχεωνΚαρκίνος όρχεων

Ο καρκίνος των όρχεων, αν και σχετικά σπάνιο νεόπλασμα (1-2% όλων των νεοπλασμάτων του άνδρα), είναι ο πιο συχνός όγκος στις ηλικίες 20-40 ετών. Στο 78% των περιπτώσεων ο καρκίνος εμφανίζεται σε άνδρες 20-40 ετών, στο 20% σε άνδρες άνω των 40 ετών.

Ποιοι είναι οι παράγοντες κινδύνου? Ποια είναι η καλύτερη θεραπεία?

πρόωρη εξπερμάτισηΠρόωρη εκσπερμάτιση

Αποτελεί την πιο συνηθισμένη σεξουαλική δυσλειτουργία, σε άντρες κάτω των 60 ετών , συγκεκριμένα απασχολεί 1 στους 5 άντρες. Εμφανίζεται δε με την ίδια συχνότητα σε όλες τις ηλικίες.

Υπάρχει θεραπεία?
διαβάστε το πλήρες αρθρο εδώ

αιματουρία αρχική Αιματουρία

Ο όρος αιματουρία δηλώνει την παρουσία αίματος στα ούρα.

Είναι ένα σύμπτωμα το οποίο θορυβεί τον ασθενή ο οποίος συχνά καταφθάνει τρομοκρατημένος στον γιατρό του.

Ποιά είναι τα αίτια ? Πρέπει να ανησυχώ ? διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ

Αιμοσπερμία

αιμοσπερμία αρχική

Είναι η παρουσία αίματος στο σπέρμα. Μπορεί να εμφανιστεί σε όλες τις ηλικίες μετά την εφηβεία, αλλά η μεγαλύτερη συχνότητα παρουσιάζεται σε άνδρες ηλικίας 30 έως 40 ετών.

Το σύμπτωμα, αν και συχνά φοβίζει τον ασθενή, σπάνια υποκρύπτει  κάποια σοβαρή νόσο.

Πριαπισμός

priapism

Ως πριαπισμός χαρακτηρίζεται η παρουσία παρατεταμένης (περισσότερο από 4-6 ώρες), επώδυνης στύσης, που δεν συνοδεύεται από σεξουαλική επιθυμία.

Ποιά είναι τα αίτια ? Πώς αντιμετωπίζεται ? Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ

Ακράτεια ούρωνΑκράτεια ούρων στις γυναίκες

Απασχολεί μια στις δέκα Ελληνίδες 40-65 ετών, αλλά λίγες τολμούν να το αναφέρουν και πολύ λιγότερες να επισκεφτούν το γιατρό. Οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές, ενώ διαφέρει κατά περίπτωση και η θεραπεία.

Σκλήρυνση Κατά Πλάκας

Σκλήρυνση κατά πλάκας στην Ουρολογία

Οι ασθενείς με ΣΚΠ αποτελούν μια πρόκληση για τον ουρολόγο καθώς μπορούν να εκφράσουν όλο το εύρος συμπτωματολογίας της νευρογενούς κύστης και η κατάλληλη θεραπευτική προσέγγιση είναι τόσο πολύπλοκη όσο και επιβεβλημένη.Προσβάλλει 100-120 άτομα ανά 100.000 πληθυσμού. Η ειδική συμβολή του ουρολόγου χρειάζεται όταν γίνονται απαραίτητα πιο επιθετικά διαγνωστικά ή θεραπευτικά μέσα.Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ

Ρηξη χαλινουΒραχύς χαλινός

Χαλινός ονομάζεται η δερματική πτυχή μέσω της οποίας ενώνεται η βάλανος με την ακροποσθία.Ο τραυματισμός ή/και η ρήξη του αποτελεί από τους συχνότερους τραυματισμούς κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής.Συνήθως χρήζει άμεσης αντιμετώπισης από τον Χειρουργό-Ουρολόγο.

Αρχική